Goście specjalni

Lori jest międzynarodowym trenerem i coachem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Jej pasją jest neuroscience i jej wpływ na funkcjonowanie ludzi w organizacjach. Autorka wielu akredytowanych programów szkoleniowych oraz przywódczych. W swoich projektach doradczych wykorzystuje wiedzę z zakresu neurobiologii, systemowego myślenia i uczenia się eksperymentalnego jako kombinacji gwarantującej efektywność w biznesie. Empiryczne i praktyczne podejście do tematyki przywództwa w biznesie, zyskało jej wielu zwolenników. Pracuje z klientami z biznesowymi w Europie, Ameryce, na Bliskim Wschodzie, Afryce i Azji. Jest dyrektorem i współzałożycielką firmy doradczej shooksvensen
Trener, coach i konsultant biznesowy z wieloletnim doświadczeniem. Przez 20 lat pracował jako menedżer w branży finansowej. Zebrane doświadczenia w biznesie zainspirowały go do całkowitej zmiany swojej drogi zawodowej. Rozpoczął pracę jako konsultant w zakresie przywództwa, rozwoju organizacji, fascynat zarządzania zmianą. Właściciel holenderskiej firmy doradczej Het Eerste Huis, która wspiera organizacje w nowoczesnym podejściu do rozwoju osobistego i biznesowego. Wykładowca przywództwa i zarządzania zmianą na Vrije Universiteit w Amsterdamie
Profesor nadzwyczajny psychologii na Uniwersytecie SWPS, visiting professor na uniwersytetach Renmin w Pekinie oraz Stellenbosch w Kapsztadzie. Uczył się w Kellogg Business School oraz na Stanford University. Jeden ze światowych pionierów consumer neuroscience. Od blisko 20 lat prowadzi badania nad emocjami i komunikacją. Ekspert w dziedzinie Smart Power w zarządzaniu, twórca MindSPA. Laureat wielu nagród. Mówca podczas konferencji i seminariów w ponad 30 krajach na 5 kontynentach
Z wykształcenia reżyser teatralny, przez wiele lat zawodowo związany z brytyjską branżą ubezpieczeniową. Od 1994 do 1997 był wiceprezesem zarządu, dyrektorem sprzedaży i marketingu w TUiŻ w Nationale-Nederlanden Polska. W 1997 został prezesem zarządu Grupy Allianz Polska. Funkcję tę pełnił nieprzerwanie przez 16 lat. Członek rady nadzorczej Banku Pekao (1999-2015), wiceprezes zarządu organizacji pracodawców przy Konfederacji Lewiatan, członek zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń (3 kadencje). W 2010, za wybitne zasługi w działalności na rzecz rozwoju rynku ubezpieczeniowego w Polsce, odznaczony został Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski
W latach 1990-2005 pracował w Radiu ZET, gdzie prowadził takie programy, jak „Sponton”, „Szymoniada" i „Majewiada". Występował jednocześnie w telewizji współtworząc kilka programów: „Słów cięcie gięcie", „Sympatyczny program dla miłych ludzi", „Szymon mówi Show" i "Wieczór z Alicją". W roku 2004 związał się na osiem lat z TVN prowadząc najpierw "Mamy Cię!", a następnie "Szymon Majewski Show". Był twarzą kampanii reklamowej Banku PKO BP. Od 2012 roku współprowadził przez dwa lata "Szymorning" w Radiu Eska, założył także na YouTube swój kanał "SzymonMajewskiSam". Po 10 latach rozstania, wrócił do Radia ZET, gdzie prowadzi autorskie programy. Od 2014 realizuje się aktorsko w monodramach satyrycznych
W pracy od szesnastego roku życia. Polskie Radio, Program Trzeci, Radio Zet, Tvn24, Tvn style, Tvn. Marki mówią same za siebie. Zmieniał je, bo szukał więcej - wiedzy i pracy. Spotkał na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć go zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak. Wykładowca SWPS. Trener social media i marki osobistej. Najpopularniejszy polski dziennikarz w nowych mediach: Twitter - 340 tyś. obserwujących, Facebook - 36 tyś obserwujących, Periscope - blisko 9 tyś. obserwujących. Szkoleniowiec – pomaga oswajać publiczne występy przed kamerą i widownią. Praktyk, analityk. Podróżnik, właściciel biura butikowych podróży i serwisu podróżniczego goforworld.com. Felietonista, komentator
Specjalizuje się w szeroko rozumianym rozwoju sił sprzedażowych na poziomie strategicznym i operacyjnym. Związany z rynkiem szkoleń od 1995 roku. Współtwórca i wieloletni akcjonariusz House of Skills; od 2007 Managing Partner Sandler Training Polska (Master Franchisee Sandler Systems, Inc. na terytorium Europy Centralnej). Realizator projektów szkoleniowych dla wielu polskich i międzynarodowych instytucji biznesowych
Mówca biznesowy od 1997 r, prowadził niemal 450 konferencji dla grup liczących do 2000 osób w Polsce, w Europie i w USA. Ekspert w zakresie przywództwa, zaangażowania oraz skutecznej walki o rynek. Wieloletni członek prestiżowych amerykańskich stowarzyszeń biznesowych: ISPI, SHRM oraz ATD. W swoich wystąpieniach wykorzystuje najnowsze, prowokacyjne wyniki badań. Autor przeszło 60 artykułów, udzielił około 20 wywiadów, zapraszany jako ekspert przez biznesowe kanały telewizyjne
Doświadczony trener i konsultant. Blisko dwudziestoletnią karierę zawodową rozpoczynał w międzynarodowych firmach doradczych, gdzie zrealizował wiele projektów dla czołowych firm w Polsce i na świecie. Od 2007 roku związany z ICAN Institute, wydawcą Harvard Business Review Polska, do 2014 roku pełnił rolę dyrektora generalnego. Jest współtwórcą i dyrektorem Leadership Lab. Występuje na licznych konferencjach w Polsce i za granicą, jest mówcą motywacyjnym, a także doradcą i trenerem w programach rozwojowych dla kadry menedżerskiej najwyższego szczebla
Szkocki wykonawca, od kilkunastu lat mieszka w Polsce, gdzie realizuje projekty muzyczne m.in. z Patrycją Kazadi, Nataszą Urbańską, Mietkiem Szcześniakiem, Sławkiem Uniatowskim. W gronie muzyków, z którymi współpracował są także: Paul Stanley (KISS), Timbaland, Randy Bachman, Skylar Grey. Uczestnik programu Must Be The Music gdzie otrzymał od jurorów 4 x TAK

Wśród prelegentów

Menadżerka z dwudziestoletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach głównie w obszarze komunikacji, mediacji, rozwoju organizacji, e-inżynierii procesów oraz zarządzania zmianą. Od 2008 roku odpowiada za strategię planowania , rozwoju organizacji i zasobów ludzkich w CEMEX Polska

Pani Kamila poprowadzi prelekcję pt: RÓWNOŚĆ I RÓŻNORODNOŚĆ W ORGANIZACJI – MODNE HASŁO, CZY KONIECZNOŚĆ? JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ RÓŻNORODNOŚCIĄ - WSKAZÓWKI STRATEGICZNE I PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA. 10.05.2015. g. 10:00 ścieżka POKOLENIA.
Doświadczony menedżer w obszarze komunikacji marketingowej oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Swoją karierę zawodową zaczynała w firmie badawczej Synovate, gdzie odpowiadała za badania konsumenckie oraz za całokształt działań związanych marketingiem korporacyjnym. Od 10 lat związana z Hilti (Poland) Sp. z o.o., gdzie pełniła funkcję m. in. kierownika ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, odpowiadając za szereg projektów związanych z komunikacją i HR. W 2013 roku dołączyła do zespołu HR BP; a od stycznia 2016 roku objęła stanowisko dyrektora personalnego. W swojej pracy HR-owca wdraża nieszablonowe rozwiązania, łącząc wiedzę akademicką z zakresu socjologii i marketingu z doświadczeniami komunikacyjnymi i szkoleniowym. Pasjonatka zagadnień związanych ze zróżnicowaniem i inkluzją; w wolnych chwilach zgłębia metody zarządzania pokoleniem „Y”
W swojej karierze związana zarówno ze Sprzedażą jak i HR. Ma kilkuletnie doświadczenie jako HR Biznes Partner dla różnych obszarów biznesowych w Grupie Żywiec, gdzie aktualnie zarządza Działem Rozwoju Organizacji. Realizuje projekty zarówno związane z budowaniem kompetencji funkcyjnych jak i zarządzania zmianą, przywództwem i mentoringiem. Sama uważa, że potencjał tkwi w ludziach, niezależnie od zajmowanego stanowiska w strukturze czy wieku – ważne, aby wiedzieć, jak efektywnie go wykorzystać i zbudować mosty współpracy
Z HR związana od 9 lat, specjalizuje się w obszarach związanych z diagnozą i rozwojem potencjału pracowników. Przez kilka lat pracowała jako konsultant realizując projekty z zakresu budowania modeli kompetencji, systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania talentami. W Grupie Żywiec zajmuje się programami dla Talentów jak również działaniami Employer Brandingowymi i Rekrutacją. Wierzy, że nadchodzące pokolenie Ygreków charakteryzuje się dużym potencjałem, jednak kluczowe jest ich zaangażowanie i odpowiednie wsparcie grupy doświadczonych menedżerów
Rozpoczęła swoją karierę zawodową w sieci dealerskiej koncernu Ford w 2000 roku, pracując następnie w firmie Elektrownia Rybnik S.A., Zakładach Odzieżowych „Bytom” oraz spółce Newag Gliwice S.A. W roku 2013 dołączyła do zespołu Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o. jako osoba zarządzająca działem personalnym w gliwickim oddziale firmy, by w styczniu 2016 roku przejąć obowiązki HR Managera tyskiego zakładu koncernu. Poza zarządzaniem pracą działu personalnego zakładu, w ramach swojego stanowiska odpowiedzialna jest także m.in. za współtworzenie polityki personalnej firmy, wspieranie pracodawcy i kadry menedżerskiej w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwo w podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących pracowników
Ponad 20 lat doświadczenia w branży HR. Wyznawca takich wartości jak wiara, rodzina i przyszłość. Silną stroną jego osobowości jest przede wszystkim kreatywność, koordynowanie i perfekcjonizm. Empatia, odpowiedzialność i zaangażowanie – to te kompetencje, którymi kieruje się w swojej codziennej pracy. Zwolennik pełnej partycypacji pracowników w zarządzaniu. Lider i mentor. Od 2008 roku w Grupie Saint-Gobain. Aktualnie od roku 2013 dyrektor personalny w Saint-Gobain HPM Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Kole
Od początku swej drogi zawodowej związana z zasobami ludzkimi. Przez pierwsze lata ucząc się a potem pracując jako trener, konsultant i asesor, towarzyszyła w zmianach wielu organizacjom zajmując się rozwojem pracujących w niej ludzi. Następnie zamieniła rolę wsparcia zewnętrznego i podjęła pracę w strukturach korporacji. Kolejne lata zdobywała doświadczenie jako HR Biznes Partner a następnie koordynowała działania rozwojowe dla wszystkich oddziałów firmy. Ten dynamiczny czas przygotował grunt pod kolejne wyzwania zawodowe. Obecnie jako HR Manager Fair Packaging tworzy i implementuje politykę HR w niełatwym dla pracodawców terenie wielkopolski
Zdobywczyni tytułu HR Top Manager 2015. Pełni funkcję HR Managera w firmie POL-INOWEX począwszy od roku 2008. Pasjonatka swojej pracy, w której realizuje zagadnienia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi zgodnie z najwyższymi standardami. Przyczyniła się do pozyskania przez firmę wielu certyfikatów i wyróżnień. Inicjatorka „Lubelskich Spotkań HR” dla praktyków HR z Lublina. Propagatorka idei uczenia się przez całe życie
Autorka popularnego bloga o tematyce HR-owej (paulinabasta.com). Fascynują ją ludzkie motywacje – szczególnie te związane ze środowiskiem pracy. Praktykę pracy w biznesie, zamieniła na HR. Tą ścieżką, konsekwentnie idzie od prawie dekady. Ma doświadczenia w pracy z zespołami lokalnymi, jak i w zarządzaniu ludźmi w środowisku wirtualnym. Zespoły, które prowadzi są wyjątkowe. Zawsze tak było. Ich zawodowe sukcesy są dla niej powodem do dumy
Kilkunastoletnie doświadczenie w branży HR. Zatrudniona od zawsze w firmach produkcyjnych. Doświadczenie zdobywała w Philips Lighting Poland, Deceuninck Polska, od 5 lat w firmie w Dendro Poland, jednego z największych dostawców materaców piankowych dla IKEA. Różnorodne doświadczenia sprawiły, że najbliższa jest jej dewiza „zdrowy rozsądek i prostota” i z taką dewizą wdraża rozwiązania haerowe
Psycholog, trener i coach z piętnastoletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze HR. Jako dyrektor personalny odpowiadała za kształtowanie polityki personalnej w organizacjach. Posiada liczne doświadczenia z zakresu zarządzania zmianą: budowania i doskonalenia standardów HR, zmian organizacyjnych, w tym rozwoju kultury organizacyjnej
Psycholog z ośmioletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze HR. Prowadził liczne procesy rekrutacyjne na wszystkie szczeble organizacji, oraz projekty z zakresu zarządzania kompetencjami, wdrażania okresowych ocen pracowniczych. Lider projektu wdrożenia nowej roli, lidera zespołu w IKEA Industry Oddział w Lubawie
Od 17 lat związana z obszarem HR. W 2009 dołączyła do duńskiej grupy Hempel, gdzie jest odpowiedzialna za HR w Polsce, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Certyfikowany w Erickson International coach biznesu, pasjonatka i promotorka rozwoju przywództwa. Wierzy, że siła zespołu tkwi w różnorodności opartej na wiedzy, umiejętnościach, motywacjach oraz odmiennych stylach myślenia
Od ponad sześciu lat związany z firmą ZF TRW; obecnie w roli menadżera jednostki Talent Acuqisition Center. Absolwent Zarządzania i Doradztwa Personalnego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów z zakresu Prawa Pracy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W ZF TRW odpowiada za Employer Branding oraz koordynację rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla w regionie Europy Centralnej
Posiada 10 lat doświadczenia w miękkim HR. Z sukcesem realizuje projekty rozwojowe i rekrutacyjne w branży telekomunikacyjnej i bankowej. Specjalizuje się w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm w oparciu o kulturę organizacyjną, zaangażowanie i rozwój pracowników. Pasję czerpie z tworzenia nowych procesów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb biznesowych. Aktualnie zarządza rekrutacją, wizerunkiem pracodawcy oraz rozwojem w Alior Banku. Dba o zapewnienie pracowników do wszystkich części banku oraz innowacyjnych projektów na dużą skalę (np. T-mobile Usługi Bankowe oraz Oddział w Rumunii)
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w rozwoju strategii i systemów zarządzania zasobami ludzkimi, zdobyte w polskich i międzynarodowych firmach w sektorach: bankowym, telekomunikacyjnym, piwowarskim, rozrywkowym i paliwowym. Jej kwalifikacje, oprócz planowania strategicznego, obejmują szeroki zakres umiejętności związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, w tym zarządzanie talentami i rozwój przywództwa, planowanie sukcesji, zarządzanie przez cele i systemy ocen pracowniczych, szkolenia, pozyskiwanie talentów i rekrutację, budowanie zaangażowania, zarządzanie relacjami pracowniczymi, a także zarządzanie zmianą i komunikację wewnętrzną
Od początku swojej kariery zawodowej związana z obszarem HR. W trakcie swojej kilkunastoletniej pracy zawodowej prowadziła wiele projektów związanych m.in. z integracją i reorganizacją zespołów, implementacją systemów wynagrodzeń i benefitów, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników. Za jedno z najważniejszych aspektów w pracy HR uważa integralność zespołów, celów i misji firmy. Doskonale odnajduje się we współpracy z otoczeniem biznesowym
W RWE prowadzi ogólnofirmowy Program Zmiany. Pracował jako konsultant w Zespole Strategii i Operacji w firmach PwC oraz Roland Berger Strategy Consultants jak również po stronie operacyjnej w wiodących firmach. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji reorganizacji, programów poprawy efektywności oraz zmian głównie w branżach energetycznej oraz FMCG. Posiada również tytuł Fellow Chartered Certified Accountant
Absolwent Psychologii w zarządzaniu na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Swoje doświadczenia zdobywał w dużych koncernach takich jak Reckitt Benckiser i Tchibo, gdzie odpowiadał za talent development, rekrutację czy szkolenia. W Unilever Polska pełni rolę HRBP dla Działu Sprzedaży. Prywatnie miłośnik motoryzacji
7 letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowej firmie produkcyjnej w dziale personalnym.
Jako HR Biznes Partner odpowiedzialna za wszystkie obszary miękkie działalności HR. Autorka projektów związanych z rozwojem pracowników.
Z sukcesem wdrożyła program szkoleń dla pracowników, ścieżek kariery na produkcji i program onboardingu.
Zawodowo stawia na komunikację i współpracę. Praca z ludźmi to jej pasja.
Od 11 lat pracownik Flextronics International Poland. Z branżą HR związany od 8 lat. Pierwsze wyzwania zawodowe podejmował w dziale kadrowo-płacowym. Z czasem z kierowania działem kadrowo-płacowym przeszedł do funkcji HR Biznes Partnera, gdzie od 5 lat wspiera w kreowaniu i rezlizowaniu polityki personalnej obszar operacyjny największego w Europie zakładu produkującego kontraktowo elektronikę przemysłową. Wielki entuzjazsta wdrażania nowych systemów wspierających realizowanie działań HR
Trener biznesu z 15 - letnim doświadczeniem, coach, psychoterapeuta. Wierzy w siłę przedsiębiorstw opartych na inteligencji emocjonalnej. Interesuje się znaczeniem sposobu przywództwa i zarządzania a jego wpływem na klimat organizacji. Fascynuje się analizą wpływu sił i nieracjonalnych czynników na zdawałoby się racjonalne wybory liderów. Wykorzystując interdyscyplinarną wiedzę z zakresu filozofii, psychologii, psychoterapii psychodynamicznej i zarządzania dostarcza rozwiązania i narzędzia HR optymalizujące procesy komunikacyjne w środowisku Lean Manufacturing
Doświadczenie zdobywała prowadząc projekty HR dla kilku tysięcy pracowników w firmach z branż retail oraz outsourcingu. Aktualnie kieruje zespołem HR w Objectivity, który wspiera biznes w budowaniu doskonałego miejsca pracy, projektuje działania rozwojowe i dokonuje niemożliwego w rekrutacji specjalistów na wymagającym rynku IT. Nieustająco zafascynowana budowaniem marki pracodawcy na rynku pracownika
Doświadczenie Kasi to ponad 8 lat w różnych obszarach Human Resource, łącznie z pełnieniem funkcji Kierownika Działu Rekrutacji. W Objectivity pracuje od przeszło 3 lat, gdzie pełni funkcję HR Biznes Partnera dla zespołów projektowych oraz całego zespołu developerskiego. HR to dla Kasi pasja, dlatego nie wyobraża sobie siebie w innej roli
Beata od kilkunastu lat pracuje w międzynarodowym środowisku, ostatnie 5 lat odpowiedzialna za obszar różnorodności i zarządzania talentami. W trakcie swojej pracy prowadziła projekty związane z promocją, rekrutacją, mentoringiem i zaangażowaniem różnorodnych talentów, tworzyła programy wspierające managerów w zarządzaniu multikulturalnymi zespołami oraz wspierała Employee Resource Groups w Europie. Zafascynowana tematami budowania marki oraz wewnętrznej kultury organizacji
Z wykształcenia socjolog, z zamiłowania HR-owiec. Pracę w HR zaczynała w Pratt & Whitney Kalisz. Od 4 lat związana z Grupą Colian, polskim producentem słodyczy, przypraw i napojów. Obecnie na stanowisku Kierownika Działu Personalnego zarządzającego Działem Kadr i Płac i Działem Personalnym. Specjalizuje się w rozwoju talentów, planowaniu sukcesji, ocenach pracowniczych, development i assessment centre. W pracy najważniejsza jest dla niej jakość procesów HR i ich użyteczność dla biznesu.
19 lat doświadczenia w dziale zasobów ludzkich w międzynarodowych firmach takich, jak: General Electric, Gillette, Goodyear. Obecnie w koncernie chemicznym PPG gdzie zajmuje regionalne stanowisko dyrektora zasobów ludzkich i odpowiada za region Europy Środkowo Wschodniej, Bliski wschód oraz Turcję. Poświęca dużo czasu na budowanie zespołów i rozwój pracowników. Lubi aktywny wypoczynek, najlepiej z rodziną
Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu działami personalnymi na poziomie kraju i regionu między innymi w takich firmach, jak: Levi Strauss Polska, PepsiCo Restaurants Europa Środkowowschodnia, Shell Europa, Tesco Europa Środkowowschodnia, AC Nielsen Europa oraz Kompania Piwowarska Polska. W ramach tych stanowisk zajmowała się tworzeniem i wdrażaniem strategii organizacyjnej, budowaniem efektywnych systemów wynagrodzeń, identyfikacją i rozwojem talentu organizacyjnego, kreowaniem kultury organizacyjnej i marki pracodawcy oraz tworzeniem produktywnych struktur organizacyjnych
Hristina jest doświadczonym praktykiem w zakresie zarządzania ludźmi, tworzenia i rozwijania zespołów. W czasie 14 lat pracy w międzynarodowym środowisku (Coca - Cola HBC Bulgaria, Piccadilly JSC, JTI Bulgaria) odpowiadała za projekty rozwojowe, employer brandingowe, budowania zaangażowania i zarządzania zmianą. Od kwietnia 2015 roku na stanowisku dyrektora personalnego JTI Polska.
Przez całe zawodowe życie związana z firmą Michelin Polska. Przez sześć lat była Kierownikiem Personalnym odpowiedzialnym za zarządzanie pracownikami sprzedaży, marketingu i dystrybucji oraz rekrutacje dla tego obszaru w Polsce i Krajach Bałtyckich. Od lipca 2014 roku na stanowisku Kierownika Centrum Rekrutacji dla Polski, Krajów Bałtyckich, Czech i Słowacji. Jest odpowiedzialna za rekrutacje i Employer Branding Grupy Michelin dla grupy sześciu krajów w Europie Centralnej i Północnej.
Założyciel, wraz z mężem Jackiem Jakubowskim, Grupy TROP – firmy zajmującej się budowaniem kultur organizacyjnych opartych na zaangażowaniu i poczuciu sensu a także prowadzącej Akademie Lidera, Trenera, Coacha. Superwizor rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Twórca Metody TROP której istotą jest podmiotowość i nauka w działaniu
Współpracuje przede wszystkim z międzynarodowymi korporacjami wspierając liderów w odkrywaniu i wdrażaniu świadomego przywództwa. Jej klienci doświadczają, że zarządzanie oparte na mądrości, zaufaniu, szacunku, transparentności, uważności na wyłaniające się potrzeby przekłada się na szeroko rozumiany sukces firmy
Pracuje z przedsiębiorcami, zarządami korporacji, z kadrą menadżerską wyższego i średniego szczebla. Promuje na rynku polskim podejście transformacyjne, którego sednem jest rozwój ludzi i organizacji poprzez zwiększenie swobody, odpowiedzialności oraz korzystanie z całego potencjału pracowników (intelektualnego, emocjonalnego i intuicyjnego)
Wykładowca w ALK i w Instytucie Psychologii KUL. Autor i współautor dziesięciu książek, w tym “Pozytywnej psychologii porażki” uhonorowanej “Nagrodą Teofrasta” za najlepszą psychologiczną książkę popularnonaukową 2012 roku, “Perswazja w pracy trenera” (książka roku 2011, nagroda Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu) oraz “Metafory i analogie w szkoleniach” (książka roku 2013, nagroda PTTB). Członek ZAiKS, autor muzyki i tekstów do piosenek Justyny Steczkowskiej (największy hit: Dziewczyna szamana). Inicjator i realizator wielu akcji społecznych, w tym konferencji „Ludzka twarz biznesu” (2 edycje) i „Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia” (22 edycje). Dziennikarz, wraz z Łukaszem Bożyckim prowadzi cykliczną audycję „Animal Rationale” w Polskim Radiu RDC
Zajmuje się bieżącą obsługą spółek w zakresie prawa pracy oraz doradza klientom w obszarach ochrony danych osobowych pracowników, w tym przetwarzania danych osobowych w grupach kapitałowych, włącznie z transferem danych za granicę. Obszar jej specjalizacji obejmuje także pracowniczo-prawne zagadnienia związane z międzynarodowymi transferami przedsiębiorstw. Jej klientami są między innymi wiodące spółki z branży IT, farmaceutycznej i turystycznej
Posiada kilkuletnie doświadczenie w obsłudze przedsiębiorstw w zakresie prawa pracy. Doradza w szczególności w sprawach dotyczących relacji ze związkami zawodowymi, zwolnień pracowników (indywidualnych i grupowych), czy mobbingu. Reprezentuje klientów przed sądami w sprawach z zakresu prawa pracy. Prowadzi zajęcia ze studentami i szkolenia z prawa pracy, jest autorem publikacji naukowych z tego zakresu. Regularnie publikuje w prasie, m.in. w Rzeczpospolitej i Gazecie Prawnej
Rozwojem menadżerów zajmuje się od 15 lat, współpracując z wiodącymi markami w Polsce i Wielkiej Brytanii. Jeden z pionierów praktycznego wykorzystania grywalizacji w rozwoju menadżerskim. Jako partner zarządzający w Westhill współtworzy kompleksowe procesy szkoleniowe, prowadzące do prawdziwych zmian w postawie i umiejętnościach menadżerów. Pasjonat rozwoju we wszelkiej postaci
Trener, coach ICC, konsultant, menedżer. Specjalizuje się w zarządzaniu procesami rozwoju pracowników w sposób nastawiony na uzyskanie efektów biznesowych. Dysponuje kilkunastoletnim doświadczeniem w budowaniu i wdrażaniu systemów standardów szkoleniowych, standardów obsługi Klienta oraz budowaniu i zarządzaniu strukturami trenerów wewnętrznych
Trener biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w projektach
z zakresu przywództwa i zarządzania, systemów HR, umiejętności osobistych. Zarządza i opiekuje się merytorycznie dużymi projektami szkoleniowymi z obszaru zarządzania. Posiada doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów ocen okresowych, badań satysfakcji pracowników, systemów rekrutacyjnych i motywacyjnych
Dyrektor ds. zarządzania wiedzą i talentami, coach i mentor w obszarze rozwoju oraz przywództwa. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu kompleksowych programów rozwojowych oraz szkoleń menedżerskich dla różnych grup talentowych osób z najwyższym potencjałem w organizacji.Prowadzi coaching indywidualny oraz grupowy. Współpracuje z klientem indywidualnym oraz z obszaru B2B
Lider Zespołu People Advisory Services, zajmującego się opracowywaniem i wdrażaniem efektywnych podatkowo programów motywacyjnych, systemów wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych. Posiada szerokie doświadczenie w kwestiach prawno-podatkowych dotyczących oddelegowań pracowniczych, wynagrodzeń średnio- i długoterminowych zarządów oraz kadry menedżerskiej. Doradza zarówno globalnym spółkom, w tym giełdowym, jak i podmiotom z sektora MŚP. Licencjonowany doradca podatkowy. Sześciokrotnie wyróżniony w gronie najlepszych doradców podatkowych w Polsce w kategorii podatki dochodowe (rankingi DGP).
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, a także świadczeń pracowniczych i optymalizacji systemów wynagrodzeń. Specjalizuje się także w doradztwie dla przedsiębiorców, m.in. w obszarze sukcesji czy sprzedaży firmy. Autor licznych publikacji na temat podatku dochodowego od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych i współautor komentarza do ustawy o PIT. Prelegent podczas wielu konferencji i szkoleń poświęconych tematyce podatkowej. Licencjonowany doradca podatkowy.


Masz pytanie?
Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję