Goście specjalni

Jeden z najbardziej rozchwytywanych mówców na świecie w temacie nowych trendów i prognozowania przyszłości. Laureat prestiżowej nagrody Biznesowego Mówcy Roku w Szwecji. Cechuje go unikalny pełen energii styl przemawiania, jego multimedialne prezentacje stają się intelektualną stymulacją do rozważań na temat nowoczesnych trendów, innowacji w życiu codziennym czy życia przyszłości i świata biznesu jutra. W ciągu ostatniej dekady wygłosił ponad tysiąc przemówień skierowanych do najwyższej kadry zarządzającej firm z listy Fortune 500 na całym świecie. Autor bestsellerów: Everything We Know Is Wrong, The Attack of The Unexpected i When The Future Begins. Jego ostatnia książka Minifesto, która ukazała się w 2016 mówi, dlaczego małe idee mają duże znaczenie w świecie wielkich narracji. Jego prezentacje to rozważania o świecie przyszłości, który zaczyna się już dziś i którego każdy z nas jest twórcą.
Od początku kariery naukowej związany z Akademią Ekonomiczną w Krakowie. W latach 90-tych pełnił funkcję szefa zespołu doradców wicepremiera ds. gospodarczych, pełnomocnika rządu ds. reformy zabezpieczenia społecznego oraz członka Zespołu Doradców Ekonomicznych Prezydenta RP. W latach 2001-2005 był posłem na Sejm RP. W październiku 2001 r. wszedł w skład gabinetu Leszka Millera jako minister pracy i polityki społecznej. Od stycznia 2003 r. minister gospodarki, pracy i polityki społecznej, a od czerwca 2003 r. także wiceprezes Rady Ministrów. Firmował swoim nazwiskiem plan naprawy finansów publicznych (tzw. plan Hausnera). W rządzie Marka Belki (od maja 2004 r. do marca 2005 r.) piastował stanowisko wicepremiera i ministra gospodarki i pracy. Koordynował wówczas prace nad Narodowym Planem Rozwoju na lata 2007-2013.
Od ponad 20 lat współtworzy sukces firmy Bosch w Polsce, a od 2006 roku jest prezesem jej zarządu. Przez 3 kadencje pełniła funkcję wiceprezydenta zarządu w Polsko-Niemieckiej Izbie Przemysłowo-Handlowej. Wielokrotnie wymieniana w gronie najbardziej wpływowych i przedsiębiorczych kobiet w Polsce. Ukończyła Wydział Mechaniki Precyzyjnej Politechniki Warszawskiej a także podyplomowe studia handlu zagranicznego na SGH oraz studia MBA Executive Studies in Finance.
Przed objęciem w 2012 roku funkcji prezesa zarządu przez sześć lat zajmowała w Ringier Axel Springer Polska stanowisko dyrektor finansowej. Wcześniej pracowała jako dyrektor ds. planowania i ekonomii w firmie NETIA
Manager z 25-letnim doświadczeniem z różnych obszarów biznesu w instytucjach finansowych oraz w międzynarodowych korporacjach. Uczestniczyła w tworzeniu Kongresu Kobiet, uczestniczka spotkań Global Summit Women - kobiecego Davos, mentorka Vital Voices Poland. W 2015 r. nagrodzona tytułem Najlepszy Manager przez Bloomberg Businessweek Polska; stowarzyszenie Aktywność Kobiet wraz z Ministrem Gospodarki przyznało Beacie Stelmach honorową odznakę w uznaniu zasług dla rozwoju gospodarki polskiej. Jako Prezes Zarządu GE aktywnie wspiera programy mentoringowe, pomoc kobietom w rozwoju osobistym i zawodowym oraz wzmacnianiu pewności siebie. Otwarta na wyzwania, które bezustannie motywują ją do działania, a jednocześnie zwolenniczka oddzielania emocji w rozumnej realizacji swojej drogi życiowej.
Autorytet w dziedzinie zarządzania. Od stycznia 2010 roku zajmuje stanowisko wiceprezesa wykonawczego zarządu Grupy Skanska AB w Sztokholmie - jednego z najważniejszych na świecie koncernów budowlanych. Firma zatrudnia obecnie blisko 57 tys. pracowników. Roman Wieczorek jest jednym z dwóch obcokrajowców w zarządzie spółki. Jest jedynym polskim managerem na tak wysokim stanowisku w światowej korporacji.
W latach 2007-2014 pełnił funkcję prezesa zarządu Netii SA i Dialog SA, wcześniej prezes zarządu w spółce Opoczno i Dec (2003-2005). W latach 1999-2003 w Pepsi-Cola General Bottlers Poland na stanowisku dyrektora generalnego i dyrektora sprzedaży a wcześniej na różnych stanowiskach menedżerskich. W czerwcu 2016 r. rozpoczął pracę dla firmy doradztwa strategicznego Boston Consulting Group gdzie objął funkcję starszego doradcy i odpowiada za rozwój biznesu w sektorze TMT w krajach Europy Środkowowschodniej (CEE). Jest członkiem rad nadzorczych ABC Data, Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, Netia oraz firmy farmaceutycznej Celon Pharma.Ponadto jest członkiem Young Presidents’ Organization (YPO)
Z zawodu psycholog; od 1995 roku realizuje swą największą pasję, jaką jest projektowanie ubrań. Magazyn „Home & Market” uznał projektantkę za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet sztuki i biznesu. Wyjątkowa postać wśród polskich projektantów mody, pierwsza dama minimalizmu, twórczyni marki JoannaKlimas. Projektantka, która od lat konsekwentnie i świadomie dąży do tego, aby moda w Polsce była uważana za pełnoprawną część kultury. Intensywnie oddana sprawom kobiet, nie tylko tym, związanym z modą
Autorka popularnych książek znanych jako „trylogia życia” ZAKOCHAJ SIĘ W ŻYCIU – podręcznik małych i dużych kroków dla poszukującej duszy, POWIEDZ ŻYCIU TAK – poradnik dobrostanu, BĄDŹ ANIOŁEM SWOJEGO ŻYCIA – jak oczyszczać i wzmacniać energię życiową. Stworzyła i prowadzi praktyczne warsztaty rozwijające inteligencję duchową i emocjonalną, motywujące do zdrowego, twórczego i odpowiedzialnego życia. Jej prezentacje są autentyczne, pełne swobody, spontaniczności i entuzjazmu. Jest znana z poczucia humoru, pogody ducha i wewnętrznej siły. W Australii, gdzie mieszkała przez kilkanaście lat, ukończyła studia w zakresie medycyny holistycznej i doradztwa życiowego. Odkąd wróciła do Polski na stałe w roku 1995 roku jest inspiracją dla ludzi szukających nowych dróg i możliwości życiowych. W Warszawie w roku 1998 założyła INSTYTUT ŚWIADOMEGO ŻYCIA EWY FOLEY – szkołę rozwoju osobistego.
Na trzech ośmiotysięcznikach stanęła jako pierwsza Polka – Dhaulagiri, Manaslu i Kanczendzondze. Otrzymała liczne nagrody i wyróżnienia środowiskowe m.in. nagrodę Ministra Sportu za wspinaczkę na trzeci szczyt świata oraz Złoty Krzyż Zasługi „za zasługi dla rozwoju sportów wysokogórskich, za promowanie imienia Polski w świecie”. Od kilku lat sukcesywnie realizuje swoje plany sportowe związane z Koroną Himalajów (14 ośmiotysięczników); sztuka ta nie udała się do tej pory żadnej Polce.
Wykładowca wielu uczelni wyższych i konsultant marketingowy, założyciel i dyrektor kreatywny agencji reklamowej Eskadra. Autor i współautor ponad 100 strategii miast, regionów, marek i wielkich wydarzeń. Pomysłodawca, organizator wielu prestiżowych seminariów naukowych, wydarzeń i konkursów w dziedzinie mediów, reklamy, PR, marketingu i badań społecznych, takich jak „Media Trendy” czy „Kreatura”. Aktywny doradca i twórca strategii oraz projektów w zakresie marketingu miejsc. Specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej instytucji zainteresowania publicznego. W 2014 roku wraz z prof. Jerzym Hausnerem stworzył koncepcję „Firma-Idea”. „Firma-Idea” to współczesny model zarządzania biznesem oraz szersza filozofia relacji biznes-społeczeństwo, czy też – co okazało się jeszcze ważniejsze: społeczeństwo-biznes, nazwana „Open Eyes Economy”.
Współwłaściciel kilku spółek z różnych obszarów rynku, partner zarządzający Sandler Training Polska (odpowiedzialny za rynek Polski i Centralnej Europy). Zorientowany biznesowo trener, mentor, konsultant i coach zajmujący się doradztwem biznesowym. Realizator projektów szkoleniowych i doradczych dla wielu polskich i międzynarodowych instytucji biznesowych. Prelegent, mówca wielokrotnie zapraszany do udziału w konferencjach i panelach dyskusyjnych. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
Od piętnastu lat czynnie działający na polskim rynku. Od ośmiu lat jest współwłaścicielem firmy konsultingowo-szkoleniowej specjalizującej się w projektowaniu i wdrażaniu zmian kultury przywództwa w celu poprawy efektywności działów obsługi, sprzedaży oraz produkcji. Wychowany w rodzinie aktorskiej od dzieciństwa miał kontakt ze sceną, radiem i telewizją. Po studiach wybrał drogę konsultanta. Współpracował z wiodącymi korporacjami rynku finansowego, usług medycznych, produkcji i sprzedaży. Poprzez mentoring i coaching wspierał rozwój wielu menedżerów i liderów wszystkich szczebli zarządzania.

Wśród prelegentów

Ekspert w obszarze zarządzania kapitałem społecznym firm i kreowania procedur personalnych. Zajmuje się zarządzaniem kapitałem społecznym średnich i dużych przedsiębiorstw od 1992 roku. W ramach pełnionych obowiązków odpowiadał m.in. za zapewnienie ciągłości rozwoju kapitału społecznego oraz zmiany organizacyjne i restrukturyzacje różnej wielkości przedsiębiorstw i ich grup. W okresie tym pełnił funkcje dyrektora personalnego/członka zespołu zarządzającego ZWUT Siemens, członka zarządu ds. personalnych Real; członka zarządu ds. personalnych Grupa Żywiec, dyrektora HR regionu Europa środkowa i płd./wsch. GeoPost oraz dyrektora ZZL PGE Polska Grupa Energetyczna.
Na swojej ścieżce życiowych poszukiwań przeszedł od fascynacji technologią do fascynacji rozwojem osobistym i jego przełożeniem na świat aktywności zawodowej. Jest przekonany, że podział na pracę zawodową i sferę prywatną jest tylko odzwierciedleniem jednego z etapów rozwoju świadomości, w którym pełnia jest często jeszcze niezrozumiałym pojęciem. Zafascynował się książką „Reinventing organizations” Frederica Laloux. Będąc przekonany, że książka ma ważną rolę do spełnienia, zaangażował się w proces wprowadzenia jej na polski rynek. Książka w jego przekładzie ukazała się w październiku 2015 roku pod polskim tytułem „Pracować inaczej”.
Anna Nowosielska od 2011 roku kieruje HR w Luxoft Poland, polskim oddziale globalnej firmy informatycznej notowanej na giełdzie w Nowym Jorku, a od 2015 nowo powstałym, strategicznym oddzialem firmy w Meksyku. Ma 13 letnie doświadczenie w budowaniu i implementacji procesów i strategii HRowych zdobyte w branży produkcyjnej, FMCG, a ostatnie 9 lat w branży IT.
Z firmą INTER CARS SA jest związany od 10 lat. Obecnie, zajmując stanowisko Menadżera ds. Szkoleń Sił Sprzedaży, jest odpowiedzialny za rozwój kompetencji miękkich i twardych sił sprzedaży, tworzenie i wdrażanie programów szkoleniowych, rozwój narzędzi inwestycyjnych oraz systemu CRM.
Ponad 16 letnie doświadczenie zawodowe w branży HR zdobywała w międzynarodowych koncernach oraz spółce private equity. Od początku swojej kariery związana z tworzeniem efektywnych systemów zarządzania personelem. Odpowiada za kształtowanie strategii personalnej firmy tak, aby wspierać osiąganie celów biznesowych, za co DPD było wielokrotnie nagradzane, m.in. nagrodą Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi w roku 2015.
Przez wiele lat związany zawodowo z koncernem Philips, zdobywał doświadczenie w obszarach logistyki, zakupów i organizacji produkcji w Polsce i poza granicami kraju. Obecnie pełni funkcję Plant Managera jednego z największych na świecie zakładów koncernu Philips produkujących profesjonalne oprawy oświetleniowe. Stawia na zrównoważony rozwój i pracę zespołową. Uważa, że niezależnie od wielkości firmy czy organizacji praca z ludźmi jest najważniejszym czynnikiem sukcesu.
Posiada 20-letnie doświadczenie w zakresie wynagrodzeń zdobyte w dużych międzynarodowych firmach, także w agencjach doradczych. Był menedżerem w firmie PwC ,współzałożycielem i menedżerem firmy HRK Partners, kierownikiem zespołu w Neumann Management Institute, koordynatorem ds. wynagrodzeń w firmie Animex, a także dyrektorem ds. wynagrodzeń i systemów motywacyjnych w Grupie Żywiec S.A. oraz C&B Managerem w Nestle. Od marca 2015 odpowiada za politykę wynagrodzeń w Naspers Ltd. w Europie i na Bliskim Wschodzie
Dyrektor personalna EY w Polsce. Wcześniej partner w firmie doradztwa personalnego Neumann Leadership i prezes zarządu Hudson Global Resources w Polsce. Jej kariera zawodowa związana jest z zarządzaniem zasobami ludzkimi i doradztwem w dziedzinie HR. Stworzyła i kieruje programami rozwojowymi dla kadry kierowniczej. Mocno wierzy w talent i niezależność kobiet. Chce budować środowisko partnerskiego biznesu z aktywnymi i przedsiębiorczymi menedżerami.
Absolwentka SGH w Warszawie (specjalizacja teoria ekonomii) i EMBA Wharton Business School University of Pennsylvania. Certyfikowany project manager (Prince2 Practitioner) i Black Belt (Lean 6Sigma). Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, restrukturyzacjach firm, budowie modeli operacyjnych, optymalizacji procesów. Ma 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu tego typu przedsięwzięciami, realizowanymi dla największych zagranicznych i polskich firm. Ekspert i wykładowca z zakresu zarządzania zmianą.
Doktor w zakresie nauk o organizacji i zarządzaniu, były profesor zwyczajny University of New Brunswick, University of the South Pacific i Central European University. Specjalizuje się w marketingu i biznesie międzynarodowym, ma wieloletnie doświadczenie akademickie, w tym w kierowaniu programami MBA, a także szkoleniowe i konsultingowe. Autor lub współautor wielu artykułów publikowanych w zagranicznych czasopismach naukowych, książek i rozdziałów w pracach zbiorowych, raportów, ekspertyz i in.
Praktyk zarządzania oraz autor licznych publikacji. Specjalizuje się w strategicznym HR, systemach zarządzania, technikach podnoszenia efektywności pracy i polityce wynagrodzeniowej. Dyrektor Personalny Roku 1999. Autor książek o zarządzaniu: „Rynek celów. Zwrot z inwestycji w HR” wyd. 2012 oraz „MBO prosta skuteczna technika zarządzania Twoja firmą” wyd. 2009 – jedynego podręcznika poświęconego technikom zarządzania przez cele w j. polskim. Jako dyrektor personalny odpowiadał za projekty restrukturyzacyjne m.in. w Banku BPH i Kompanii Piwowarskiej.
Trener, coach i doradca od 1990 roku, prelegent na wielu konferencjach oraz mówca motywacyjny. Od 13. lat jest wiceprezesem zarządu i dyrektorem generalnym Kontekst HR International Group. Autor dwóch książek o kierowaniu ludźmi oraz wielu artykułów w prasie branżowej. Prowadzi projekty rozwojowe dotyczące m.in.: przywództwa, zarządzania, motywowania, negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta, wystąpień publicznych, efektywności osobistej, szkolenia trenerów i wielu innych.
Najbardziej interesuje go fenomen przywództwa i współpracy – wspólnego osiągania celów. Jest przekonany, że można jednocześnie budować silne relacje i osiągać niezwykle ambitne cele. Dlatego z ogromną pasją wspiera ludzi, zespoły i organizacje w tworzeniu ludzkiego (a przy tym efektywnego) świata w miejscu pracy. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada wiele certyfikatów i licencji zawodowych, m.in. Certyfikat Master Trainer Przywództwa sytuacyjnego SL®II The Ken Blanchard Companies®. Współautor książki „Dobre Przywództwo. Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu”.
Od ponad 10 lat specjalizuje się w obszarze nowoczesnych systemów rozwoju pracowników oraz podnoszenia ich efektywności i skuteczności działania. Obserwatorka i uczestniczka zmian, jakie niosą w stylu życia i pracy nowe technologie. Specjalistka w obszarze zarządzania energią, budowania nowych nawyków sprzyjających podnoszeniu skuteczności i efektywności działania pracowników dużych organizacji, work-life balance oraz psycho-immunologii. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu podnoszenia skuteczności i efektywności działania, łączących wiedzę z obszaru psychologii, neurobiologii, medycyny sportowej i dietetyki.
Konsultantka z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu projektów doradczych oraz projektów realizacji różnych usług biznesowych z zakresu work-life, work-family balance i wellness. Pracowała przy projektach doradczych i szkoleniowych dla takich firm jak Philip Morris Polska, Amica S.A., Heinz Polska, dk HR, dk ES. Licencjonowany GameCoach firmy NormanBenett, akredytowany przez EMCC.
Szczególnie interesuje się równowagą praca życie i odnajdywaniem balansu w tych dwóch obszarach. Od 12 lat pogłębia swoją wiedzę i doświadczenie podczas indywidualnej pracy z klientami jak i w projektach realizowanych dla korporacji. Pracowała przy projektach doradczych i szkoleniowych dla takich firm, jak: Philip Morris Polska, dk HR, dk ES, Amica.


Masz pytanie?
Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję