Goście specjalni

Jeden z najbardziej rozchwytywanych mówców na świecie w temacie nowych trendów i prognozowania przyszłości. Laureat prestiżowej nagrody Biznesowego Mówcy Roku w Szwecji. Cechuje go unikalny pełen energii styl przemawiania, jego multimedialne prezentacje stają się intelektualną stymulacją do rozważań na temat nowoczesnych trendów, innowacji w życiu codziennym czy życia przyszłości i świata biznesu jutra. W ciągu ostatniej dekady wygłosił ponad tysiąc przemówień skierowanych do najwyższej kadry zarządzającej firm z listy Fortune 500 na całym świecie. Autor bestsellerów: Everything We Know Is Wrong, The Attack of The Unexpected i When The Future Begins. Jego ostatnia książka Minifesto, która ukazała się w 2016 mówi, dlaczego małe idee mają duże znaczenie w świecie wielkich narracji. Jego prezentacje to rozważania o świecie przyszłości, który zaczyna się już dziś i którego każdy z nas jest twórcą.
Od początku kariery naukowej związany z Akademią Ekonomiczną w Krakowie. W latach 90-tych pełnił funkcję szefa zespołu doradców wicepremiera ds. gospodarczych, pełnomocnika rządu ds. reformy zabezpieczenia społecznego oraz członka Zespołu Doradców Ekonomicznych Prezydenta RP. W latach 2001-2005 był posłem na Sejm RP. W październiku 2001 r. wszedł w skład gabinetu Leszka Millera jako minister pracy i polityki społecznej. Od stycznia 2003 r. minister gospodarki, pracy i polityki społecznej, a od czerwca 2003 r. także wiceprezes Rady Ministrów. Firmował swoim nazwiskiem plan naprawy finansów publicznych (tzw. plan Hausnera). W rządzie Marka Belki (od maja 2004 r. do marca 2005 r.) piastował stanowisko wicepremiera i ministra gospodarki i pracy. Koordynował wówczas prace nad Narodowym Planem Rozwoju na lata 2007-2013.
Od ponad 20 lat współtworzy sukces firmy Bosch w Polsce, a od 2006 roku jest prezesem jej zarządu. Przez 3 kadencje pełniła funkcję wiceprezydenta zarządu w Polsko-Niemieckiej Izbie Przemysłowo-Handlowej. Wielokrotnie wymieniana w gronie najbardziej wpływowych i przedsiębiorczych kobiet w Polsce. Ukończyła Wydział Mechaniki Precyzyjnej Politechniki Warszawskiej a także podyplomowe studia handlu zagranicznego na SGH oraz studia MBA Executive Studies in Finance.
Przed objęciem w 2012 roku funkcji prezesa zarządu przez sześć lat zajmowała w Ringier Axel Springer Polska stanowisko dyrektor finansowej. Wcześniej pracowała jako dyrektor ds. planowania i ekonomii w firmie NETIA
Manager z 25-letnim doświadczeniem z różnych obszarów biznesu w instytucjach finansowych oraz w międzynarodowych korporacjach. Uczestniczyła w tworzeniu Kongresu Kobiet, uczestniczka spotkań Global Summit Women - kobiecego Davos, mentorka Vital Voices Poland. W 2015 r. nagrodzona tytułem Najlepszy Manager przez Bloomberg Businessweek Polska; stowarzyszenie Aktywność Kobiet wraz z Ministrem Gospodarki przyznało Beacie Stelmach honorową odznakę w uznaniu zasług dla rozwoju gospodarki polskiej. Jako Prezes Zarządu GE aktywnie wspiera programy mentoringowe, pomoc kobietom w rozwoju osobistym i zawodowym oraz wzmacnianiu pewności siebie. Otwarta na wyzwania, które bezustannie motywują ją do działania, a jednocześnie zwolenniczka oddzielania emocji w rozumnej realizacji swojej drogi życiowej.
Autorytet w dziedzinie zarządzania. Od stycznia 2010 roku zajmuje stanowisko wiceprezesa wykonawczego zarządu Grupy Skanska AB w Sztokholmie - jednego z najważniejszych na świecie koncernów budowlanych. Firma zatrudnia obecnie blisko 57 tys. pracowników. Roman Wieczorek jest jednym z dwóch obcokrajowców w zarządzie spółki. Jest jedynym polskim managerem na tak wysokim stanowisku w światowej korporacji.
W latach 2007-2014 pełnił funkcję prezesa zarządu Netii SA i Dialog SA, wcześniej prezes zarządu w spółce Opoczno i Dec (2003-2005). W latach 1999-2003 w Pepsi-Cola General Bottlers Poland na stanowisku dyrektora generalnego i dyrektora sprzedaży a wcześniej na różnych stanowiskach menedżerskich. W czerwcu 2016 r. rozpoczął pracę dla firmy doradztwa strategicznego Boston Consulting Group gdzie objął funkcję starszego doradcy i odpowiada za rozwój biznesu w sektorze TMT w krajach Europy Środkowowschodniej (CEE). Jest członkiem rad nadzorczych ABC Data, Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, Netia oraz firmy farmaceutycznej Celon Pharma.Ponadto jest członkiem Young Presidents’ Organization (YPO)
Z zawodu psycholog; od 1995 roku realizuje swą największą pasję, jaką jest projektowanie ubrań. Magazyn „Home & Market” uznał projektantkę za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet sztuki i biznesu. Wyjątkowa postać wśród polskich projektantów mody, pierwsza dama minimalizmu, twórczyni marki JoannaKlimas. Projektantka, która od lat konsekwentnie i świadomie dąży do tego, aby moda w Polsce była uważana za pełnoprawną część kultury. Intensywnie oddana sprawom kobiet, nie tylko tym, związanym z modą
Autorka popularnych książek znanych jako „trylogia życia” ZAKOCHAJ SIĘ W ŻYCIU – podręcznik małych i dużych kroków dla poszukującej duszy, POWIEDZ ŻYCIU TAK – poradnik dobrostanu, BĄDŹ ANIOŁEM SWOJEGO ŻYCIA – jak oczyszczać i wzmacniać energię życiową. Stworzyła i prowadzi praktyczne warsztaty rozwijające inteligencję duchową i emocjonalną, motywujące do zdrowego, twórczego i odpowiedzialnego życia. Jej prezentacje są autentyczne, pełne swobody, spontaniczności i entuzjazmu. Jest znana z poczucia humoru, pogody ducha i wewnętrznej siły. W Australii, gdzie mieszkała przez kilkanaście lat, ukończyła studia w zakresie medycyny holistycznej i doradztwa życiowego. Odkąd wróciła do Polski na stałe w roku 1995 roku jest inspiracją dla ludzi szukających nowych dróg i możliwości życiowych. W Warszawie w roku 1998 założyła INSTYTUT ŚWIADOMEGO ŻYCIA EWY FOLEY – szkołę rozwoju osobistego.
Na trzech ośmiotysięcznikach stanęła jako pierwsza Polka – Dhaulagiri, Manaslu i Kanczendzondze. Otrzymała liczne nagrody i wyróżnienia środowiskowe m.in. nagrodę Ministra Sportu za wspinaczkę na trzeci szczyt świata oraz Złoty Krzyż Zasługi „za zasługi dla rozwoju sportów wysokogórskich, za promowanie imienia Polski w świecie”. Od kilku lat sukcesywnie realizuje swoje plany sportowe związane z Koroną Himalajów (14 ośmiotysięczników); sztuka ta nie udała się do tej pory żadnej Polce.
Wykładowca wielu uczelni wyższych i konsultant marketingowy, założyciel i dyrektor kreatywny agencji reklamowej Eskadra. Autor i współautor ponad 100 strategii miast, regionów, marek i wielkich wydarzeń. Pomysłodawca, organizator wielu prestiżowych seminariów naukowych, wydarzeń i konkursów w dziedzinie mediów, reklamy, PR, marketingu i badań społecznych, takich jak „Media Trendy” czy „Kreatura”. Aktywny doradca i twórca strategii oraz projektów w zakresie marketingu miejsc. Specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej instytucji zainteresowania publicznego. W 2014 roku wraz z prof. Jerzym Hausnerem stworzył koncepcję „Firma-Idea”. „Firma-Idea” to współczesny model zarządzania biznesem oraz szersza filozofia relacji biznes-społeczeństwo, czy też – co okazało się jeszcze ważniejsze: społeczeństwo-biznes, nazwana „Open Eyes Economy”.
Współwłaściciel kilku spółek z różnych obszarów rynku, partner zarządzający Sandler Training Polska (odpowiedzialny za rynek Polski i Centralnej Europy). Zorientowany biznesowo trener, mentor, konsultant i coach zajmujący się doradztwem biznesowym. Realizator projektów szkoleniowych i doradczych dla wielu polskich i międzynarodowych instytucji biznesowych. Prelegent, mówca wielokrotnie zapraszany do udziału w konferencjach i panelach dyskusyjnych. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.
Od piętnastu lat czynnie działający na polskim rynku. Od ośmiu lat jest współwłaścicielem firmy konsultingowo-szkoleniowej specjalizującej się w projektowaniu i wdrażaniu zmian kultury przywództwa w celu poprawy efektywności działów obsługi, sprzedaży oraz produkcji. Wychowany w rodzinie aktorskiej od dzieciństwa miał kontakt ze sceną, radiem i telewizją. Po studiach wybrał drogę konsultanta. Współpracował z wiodącymi korporacjami rynku finansowego, usług medycznych, produkcji i sprzedaży. Poprzez mentoring i coaching wspierał rozwój wielu menedżerów i liderów wszystkich szczebli zarządzania.

Wśród prelegentów

Ekspert w obszarze zarządzania kapitałem społecznym firm i kreowania procedur personalnych. Zajmuje się zarządzaniem kapitałem społecznym średnich i dużych przedsiębiorstw od 1992 roku. W ramach pełnionych obowiązków odpowiadał m.in. za zapewnienie ciągłości rozwoju kapitału społecznego oraz zmiany organizacyjne i restrukturyzacje różnej wielkości przedsiębiorstw i ich grup. W okresie tym pełnił funkcje dyrektora personalnego/członka zespołu zarządzającego ZWUT Siemens, członka zarządu ds. personalnych Real; członka zarządu ds. personalnych Grupa Żywiec, dyrektora HR regionu Europa środkowa i płd./wsch. GeoPost oraz dyrektora ZZL PGE Polska Grupa Energetyczna.
Na swojej ścieżce życiowych poszukiwań przeszedł od fascynacji technologią do fascynacji rozwojem osobistym i jego przełożeniem na świat aktywności zawodowej. Jest przekonany, że podział na pracę zawodową i sferę prywatną jest tylko odzwierciedleniem jednego z etapów rozwoju świadomości, w którym pełnia jest często jeszcze niezrozumiałym pojęciem. Zafascynował się książką „Reinventing organizations” Frederica Laloux. Będąc przekonany, że książka ma ważną rolę do spełnienia, zaangażował się w proces wprowadzenia jej na polski rynek. Książka w jego przekładzie ukazała się w październiku 2015 roku pod polskim tytułem „Pracować inaczej”.
Anna Nowosielska od 2011 roku kieruje HR w Luxoft Poland, polskim oddziale globalnej firmy informatycznej notowanej na giełdzie w Nowym Jorku, a od 2015 nowo powstałym, strategicznym oddzialem firmy w Meksyku. Ma 13 letnie doświadczenie w budowaniu i implementacji procesów i strategii HRowych zdobyte w branży produkcyjnej, FMCG, a ostatnie 9 lat w branży IT.
Z firmą INTER CARS SA jest związany od 10 lat. Obecnie, zajmując stanowisko Menadżera ds. Szkoleń Sił Sprzedaży, jest odpowiedzialny za rozwój kompetencji miękkich i twardych sił sprzedaży, tworzenie i wdrażanie programów szkoleniowych, rozwój narzędzi inwestycyjnych oraz systemu CRM.
Ponad 16 letnie doświadczenie zawodowe w branży HR zdobywała w międzynarodowych koncernach oraz spółce private equity. Od początku swojej kariery związana z tworzeniem efektywnych systemów zarządzania personelem. Odpowiada za kształtowanie strategii personalnej firmy tak, aby wspierać osiąganie celów biznesowych, za co DPD było wielokrotnie nagradzane, m.in. nagrodą Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi w roku 2015.
Przez wiele lat związany zawodowo z koncernem Philips, zdobywał doświadczenie w obszarach logistyki, zakupów i organizacji produkcji w Polsce i poza granicami kraju. Obecnie pełni funkcję Plant Managera jednego z największych na świecie zakładów koncernu Philips produkujących profesjonalne oprawy oświetleniowe. Stawia na zrównoważony rozwój i pracę zespołową. Uważa, że niezależnie od wielkości firmy czy organizacji praca z ludźmi jest najważniejszym czynnikiem sukcesu.
Posiada 20-letnie doświadczenie w zakresie wynagrodzeń zdobyte w dużych międzynarodowych firmach, także w agencjach doradczych. Był menedżerem w firmie PwC ,współzałożycielem i menedżerem firmy HRK Partners, kierownikiem zespołu w Neumann Management Institute, koordynatorem ds. wynagrodzeń w firmie Animex, a także dyrektorem ds. wynagrodzeń i systemów motywacyjnych w Grupie Żywiec S.A. oraz C&B Managerem w Nestle. Od marca 2015 odpowiada za politykę wynagrodzeń w Naspers Ltd. w Europie i na Bliskim Wschodzie
Absolwentka wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego, z tutułem Executive MBA. Od 10 lat pełni funkcje menadżerskie w obszarze HR. Dotychczasowe doświadczenia zdobywała w międzynarodowych firmach działających w sektorze FMCG i IT ( Reckitt Benckiser, EMC Computer Systems, KMD). Zawodowo fascynuje ją praca z zespołem i rozwój osobisty.
Dyrektor personalna EY w Polsce. Wcześniej partner w firmie doradztwa personalnego Neumann Leadership i prezes zarządu Hudson Global Resources w Polsce. Jej kariera zawodowa związana jest z zarządzaniem zasobami ludzkimi i doradztwem w dziedzinie HR. Stworzyła i kieruje programami rozwojowymi dla kadry kierowniczej. Mocno wierzy w talent i niezależność kobiet. Chce budować środowisko partnerskiego biznesu z aktywnymi i przedsiębiorczymi menedżerami.
Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe na stanowisku dyrektora zarządzającego. Od 10 lat związany z HR w przemyśle motoryzacyjnym. W Sanden odpowiada za tworzenie i wdrażanie polityki personalnej oraz zarządzanie relacjami i negocjacje ze związkami zawodowymi. Współpracuje przy tworzeniu i wdrażaniu europejskiej średnioterminowej strategii HR. Absolwent AGH oraz studiów MBA w zakresie zarządzania na AE we Wrocławiu.
Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacyjnych, marketingowych i business development dla firm sektora usług profesjonalnych. Pracował m.in. dla: Arthur Andersen, Ernst & Young oraz Deloitte. Od 2009 r. związany jest z kancelarią Dentons, obecnie jako Dyrektor Rozwoju Talentów, gdzie odpowiada za rozwój pracowników w Europie. Jest członkiem Chartered Institute of Marketing w Londynie, koordynatorem polskiego oddziału Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Komunikacji, członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Neuromarketingu oraz Towarzystwa Neuroekonomii. Szkoli i wykłada w zakresie marketingu usług profesjonalnych, neuromarketingu, strategii sprzedażowych i budowania relacji z klientami. Jest również trenerem rozwoju osobistego. Obecnie mieszka i pracuje w Paryżu.
Kieruje zespołem odpowiedzialnym za budowę kultury organizacji w Polsce, Czechach i na Słowacji. Jej zespół bierze udział w tworzeniu strategii firmy m.in. w oparciu o empatię. Do 2011 roku w roli dyrektora strategii marketingowej i komunikacji. Od 5 lat w HR. Absolwentka Warwick University w Anglii, studiowała również w Szwajcarii i Niemczech. Ukończyła Advanced Management Program na IESE w Barcelonie.
Dyrektor ds. zarządzania wiedzą i talentami, coach i mentor w obszarze rozwoju oraz przywództwa. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu kompleksowych programów rozwojowych oraz szkoleń menedżerskich dla różnych grup talentowych osób z najwyższym potencjałem w organizacji.
Menadżer i praktyk HR zorientowany na poszukiwanie przydatności rozwiązań kadrowych dla realizacji celów biznesowych. Odpowiada między innymi za procesy kadrowe i komunikacyjne w SGB-Banku S.A., banku zrzeszającym dla 202 banków spółdzielczych tworzących Spółdzielczą Grupę Bankową
Z obszarem HR związana od 2010 r. Karierę zawodową zaczynała od doradztwa personalnego, przez okres 6 lat zarządzała procesami HR w firmie produkcyjno- dystrybucyjnej - Grupa Kolastyna, później pełniła funkcję dyrektora personalnego w Grupie FoodCare. Od 2011 roku związana jest z branżą okołobudowlaną - rozwijała procesy HR w firmie Valvex, a obecnie jako dyrektor personalny zarządza polityką personalną w Grupie Oknoplast.
8 lat temu związała się z powstającą wtedy firmą MTU Aero Engines Polska, produkującą części do silników lotniczych, będącą częścią Grupy MTU z siedzibą w Monachium. W roli dyrektora personalnego wspólnie z zespołem HR buduje markę firmy MTU na rynku pracy. Z wykształcenia psycholog a doświadczenie zawodowe to kilkanaście lat pracy w HR w międzynarodowych firmach.
Ponad 18 lat doświadczenia w HR management w różnych rolach i organizacjach, min Preston RS (HR consultancy), Metlife (insurance, investment fund), Avon (FMCG). Przez ostatnie 1,5 roku pełni rolę dyrektora HR, Europa Centralna w Avon (19 rynków), wcześniej przez ponad 4 lata zajmowała stanowisko dyrektora HR Avon Polska (Top Market). Ukończyła ekonomię na SGH oraz studnia podyplonowe HR Management na SGH.
Lider z ponad 20-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania i coachingu. Zajmował się budowaniem zespołów i zarządzaniem w firmach IBM, SolarWinds i EPAM Systems. Jest również trenerem drużyny Kraków Football Kings, harcmistrzem, mentorem i byłym członkiem reprezentacji kraju futbolu amerykańskiego. Wykładowca Talent Management in Tech Companies na AGH. Unikalne doświadczenia w biznesie, sporcie i działalności charytatywnej, ukształtowały jego wizję przywództwa.
Ekspert, praktyk HR od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywała pracując dla największych międzynarodowych firm, takich jak L’Oreal, PZ Cussons, Deloitte czy Mattel. Od roku w Dentsu Aegis Network w roli HR Business Partnera wspiera spółkę technologiczną Hypermedia. Dodatkowo pełni ekspercką rolę dla całej grupy Dentsu w zakresie rozwoju i szkoleń pracowników. Specjalizuje się zarówno w tworzeniu strategii HR-owych, kształtowaniu systemów wynagrodzeń, szkoleniach, rozwoju, jak również w rekrutacji pracowników, coachingu managerskim oraz zarządzaniu zmianą
Ekspert, praktyk HR. Obecnie HR Business Partner IS w Reckitt Benckiser, gdzie odpowiada za wszystkie procesy HR w tworzącym się dziale Digital. Doświadczenia zawodowe zdobywała w firmie headhunterskiej oraz strukturach Reckitt Benckiser, gdzie odpowiadała za rekrutację, employer branding, wynagrodzenia oraz szkolenia i rozwój pracowników.
Autorka popularnego bloga o tematyce HR-owej (www.paulinabasta.com). Zawodowo HR Manager w Techlandzie – dumie polskiego Game Dev'u. Doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w tradycyjnych, światowych korporacjach (takich jak HP czy IBM) dziś przekłada na polski grunt. Od zawsze taki był plan. Ludzie są dla niej ważni. Pracuje po to, żeby byli częścią czegoś mądrego. Co działa, żyje i rośnie – jak jej dwie córki. Praca to dorosłe relacje, dorosłych ludzi, w dorosłym świecie. Dorosłość daje przywileje, ale też wymaga. Paulina bardzo dba o to, żeby te dwie sfery żyły ze sobą w symbiozie
HR biznes partner, konsultant, trener oraz partner z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarze ZZL, które zdobywała i rozwijała we wdrażaniu rozwiązań w zakresie polityki personalnej głównie w branży IT. Wyznawczyni idei, że ludzie to nie cyfry, a najbardziej wartościowy składnik firmy. Koszty niewłaściwych decyzji w obszarze HR-u są dla firmy krytyczne i niebagatelne.
Ponad 12-letnie doświadczenie w zarządzaniu złożonymi procesami HR w międzynarodowych organizacjach z różnych sektorów, ze szczególnym uwzględnieniem procesów zarządzania talentami i Performance Management. Obecnie jest odpowiedzialny za wszystkie aspekty strategii zarządzania pracownikami dla wszystkich oddziałów Accenture Operations w Polsce.
Menedżer obszaru zarządzania zasobami ludzkimi z wieloletnim doświadczeniem zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i na tzw. „otwartym rynku” zajmując się rekrutacją i doradztwem zawodowym. Trener i wykładowca akademicki. Propagator „filozofii lean” nie tylko jako formy prowadzenia biznesu, ale również jako narzędzia do podejmowania optymalnych decyzji we wszystkich obszarach życia.
Psycholog organizacji, coach i członek Polskiej Grupy Eksperckiej EFPA EuroTest WO. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budową i realizacją programów rozwojowych menedżerskich i eksperckich, budową modeli kompetencyjnych oraz systemami ocen pracowniczych. Odpowiada również za diagnozę kompetencji, procesy Assessment i Development Centre. Certyfikowany diagnosta Hogan Assessment Systems, TalentQ i Leadership Impact. Współautorka narzędzi badawczych (testy psychologiczne, systemy ocen) oraz artykułów naukowych i popularno – naukowych z obszaru psychologii pracy i organizacji.
Wieloletni praktyk w obszarze doradztwa organizacyjnego z doświadczeniem naukowym w dziedzinie psychologii (doktor nauk społecznych ). Obecnie jako Kierownik Zespołu Planowania i Rozwoju Zawodowego w Banku BGŻ BNP Paribas, wspiera rozwój biznesu poprzez budowanie zaangażowania Talentów organizacyjnych, zapewnienie ciągłości operacyjnej w ramach planowania sukcesji, tworzenie marki odpowiedzialnego i atrakcyjnego pracodawcy.
Odpowiada za strategię polityki personalnej Grupy Kapitałowej, kreowanie rozwiązań z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada niemal dwudziestoletnie doświadczenie w HR zdobyła w różnych firmach związanych z branżą finansową. Specjalizuje się we wspieraniu strategii biznesowej firmy poprzez działania HR, budowaniu zaangażowania pracowników i kreowaniu narzędzi uczenia się i rozwoju organizacji. Uczestniczyła w międzynarodowych projektach zarządzania energią pracowników, obejmujących budowanie narzędzi, wdrażanie modelu zarządzania energią a także zmiany kultury organizacyjnej
Z wykształcenia ekonomista, od lat związany z branżą produkcyjną. Doświadczenie zawodowe zdobywał w wielu firmach zajmując stanowiska dyrektora ds. planowania produkcji, dyrektora logistyki, dyrektora produkcji. Z Grupą Oknoplast związany jest od czerwca 2012. Początkowo piastował stanowisko dyrektora zarządzającego spółką WnD. Obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego Grupy Oknoplast oraz członka zarządu Oknoplast.
Prawnik z wykształcenia, HRowiec z powołania. Silnie osadzona w biznesie, ze strategicznym spojrzeniem. Od początków kariery zawodowej wspiera organizacje w poprawie procesów wewnętrznych i osiąganiu przewagi rynkowej. Opracowuje i wdraża strategie zarządzania zasobami ludzkimi, projektuje procesy oceny rocznej, programy szkoleniowe i zarządzania talentami. Współtworzyła i implementowała narzędzia rekrutacyjne i employer brandingowe – zarówno na poziomie lokalnym, jak i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Doskonale realizuje się w procesach restrukturyzacji i optymalizacji kosztów. Świetna komunikacyjnie – opracowuje plany komunikacji dopracowniczej, z sercem i zamiłowaniem prowadzi procesy coachingowe.
Absolwentka SGH w Warszawie (specjalizacja teoria ekonomii) i EMBA Wharton Business School University of Pennsylvania. Certyfikowany project manager (Prince2 Practitioner) i Black Belt (Lean 6Sigma). Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, restrukturyzacjach firm, budowie modeli operacyjnych, optymalizacji procesów. Ma 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu tego typu przedsięwzięciami, realizowanymi dla największych zagranicznych i polskich firm. Ekspert i wykładowca z zakresu zarządzania zmianą.
Doktor w zakresie nauk o organizacji i zarządzaniu, były profesor zwyczajny University of New Brunswick, University of the South Pacific i Central European University. Specjalizuje się w marketingu i biznesie międzynarodowym, ma wieloletnie doświadczenie akademickie, w tym w kierowaniu programami MBA, a także szkoleniowe i konsultingowe. Autor lub współautor wielu artykułów publikowanych w zagranicznych czasopismach naukowych, książek i rozdziałów w pracach zbiorowych, raportów, ekspertyz i in.
Praktyk zarządzania oraz autor licznych publikacji. Specjalizuje się w strategicznym HR, systemach zarządzania, technikach podnoszenia efektywności pracy i polityce wynagrodzeniowej. Dyrektor Personalny Roku 1999. Autor książek o zarządzaniu: „Rynek celów. Zwrot z inwestycji w HR” wyd. 2012 oraz „MBO prosta skuteczna technika zarządzania Twoja firmą” wyd. 2009 – jedynego podręcznika poświęconego technikom zarządzania przez cele w j. polskim. Jako dyrektor personalny odpowiadał za projekty restrukturyzacyjne m.in. w Banku BPH i Kompanii Piwowarskiej.
Trener, coach i doradca od 1990 roku, prelegent na wielu konferencjach oraz mówca motywacyjny. Od 13. lat jest wiceprezesem zarządu i dyrektorem generalnym Kontekst HR International Group. Autor dwóch książek o kierowaniu ludźmi oraz wielu artykułów w prasie branżowej. Prowadzi projekty rozwojowe dotyczące m.in.: przywództwa, zarządzania, motywowania, negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta, wystąpień publicznych, efektywności osobistej, szkolenia trenerów i wielu innych.
Najbardziej interesuje go fenomen przywództwa i współpracy – wspólnego osiągania celów. Jest przekonany, że można jednocześnie budować silne relacje i osiągać niezwykle ambitne cele. Dlatego z ogromną pasją wspiera ludzi, zespoły i organizacje w tworzeniu ludzkiego (a przy tym efektywnego) świata w miejscu pracy. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada wiele certyfikatów i licencji zawodowych, m.in. Certyfikat Master Trainer Przywództwa sytuacyjnego SL®II The Ken Blanchard Companies®. Współautor książki „Dobre Przywództwo. Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu”.
Od ponad 10 lat specjalizuje się w obszarze nowoczesnych systemów rozwoju pracowników oraz podnoszenia ich efektywności i skuteczności działania. Obserwatorka i uczestniczka zmian, jakie niosą w stylu życia i pracy nowe technologie. Specjalistka w obszarze zarządzania energią, budowania nowych nawyków sprzyjających podnoszeniu skuteczności i efektywności działania pracowników dużych organizacji, work-life balance oraz psycho-immunologii. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu podnoszenia skuteczności i efektywności działania, łączących wiedzę z obszaru psychologii, neurobiologii, medycyny sportowej i dietetyki.
Konsultantka z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu projektów doradczych oraz projektów realizacji różnych usług biznesowych z zakresu work-life, work-family balance i wellness. Pracowała przy projektach doradczych i szkoleniowych dla takich firm jak Philip Morris Polska, Amica S.A., Heinz Polska, dk HR, dk ES. Licencjonowany GameCoach firmy NormanBenett, akredytowany przez EMCC.
Szczególnie interesuje się równowagą praca życie i odnajdywaniem balansu w tych dwóch obszarach. Od 12 lat pogłębia swoją wiedzę i doświadczenie podczas indywidualnej pracy z klientami jak i w projektach realizowanych dla korporacji. Pracowała przy projektach doradczych i szkoleniowych dla takich firm, jak: Philip Morris Polska, dk HR, dk ES, Amica.
Doktor nauk o zarządzaniu, kierownik studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi na Wydziale Zarządzania AGH w Krakowie. Autorka wielu publikacji z zakresu zarządzania, m.in. książki pt.„Partycypacja pracowników w zarządzaniu firmą. Nowy sposób wynagradzania i motywowania”. Stypendystka Programu Fulbrighta w Business School Loyola University w Chicago. Trener i konsultant specjalizujący się w strategicznym HR oraz polityce motywowania i wynagradzania pracowników.
Odpowiada za prowadzenie analiz stanu zdrowia oraz planowanie i wdrażanie działań profilaktycznych dla klientów Grupy (ponad 7000 firm działających w Polsce). Adiunkt w Zakładzie Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w nowoczesnych sposobach motywowania do dbania o zdrowie i tworzenia warunków sprzyjających zdrowiu w miejscu pracy.
Od 2011 roku odpowiada za całokształt działań marketingowych w Edenred. Do jej zadań należy opracowywanie i realizacja strategii marketingowych rozwiązań dedykowanych w ramach kategorii Motywacji pozapłacowej oraz Lojalności w Biznesie.
Executive&Business Coach, wykładowca MBA i Executive MBA, ekspert ds. zarządzania, doradca i trener biznesu. Pierwszy Polak, który uzyskał akredytację Coach Supervisor prestiżowej londyńskiej CSA (EMCC Accr, ICF App), były dyrektor HR Getin Noble Bank, mBank, Multibank i BRE Bank. Absolwent m.in. londyńskiej CSA, Oxford Brookes University (MBA), ICAN Institute/Harvard Business (ASL), SGH (HRM).
Pracownik Instytutu Kapitału Ludzkiego SGH, ekspert Core Business Institute. Budował narzędzia ZKL oraz prowadził liczne projekty z zakresu budowy i optymalizacji organizacji, rozwoju pracowników oraz zarządzania zmianami. Współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami i instytucjami publicznymi w Polsce i za granicą. Zanim rozpoczął pracę naukową i ekspercką pełnił funkcje dyrektora ds. personalnych.
Ekspert, pasjonat i praktyk wprowadzania skutecznych zmian w organizacjach komercyjnych i publicznych. Posiada ugruntowane doświadczenie menedżerskie oraz w realizacji projektów z zakresu wprowadzania i modyfikacji systemów zarządzania. Obecnie jest związany z Instytutem Kapitału Ludzkiego SGH oraz Core Business Institute. Autor publikacji w obszarze zarządzania zmianami organizacyjnymi oraz ZKL.
W obszarze rekrutacji na stanowiska IT pracuje od ponad 10 lat. Obecnie koordynuje pracę zespołu prowadzącego pojedyncze oraz wolumenowe projekty rekrutacyjne na stanowiska IT w Polsce. Odpowiada również za kontakt z nowymi inwestorami, zainteresowanymi otwarciem bądź rozszerzeniem działalności w Polsce. Absolwent Polityki Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, Psychologii Pracy i Stresu na UKSW, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Ludźmi w Firmie na Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz Oceny i Rozwoju Pracowników na SWPS. Obecnie IT Business Manager w Hays Poland.
Dyrektor merytoryczny Sopockiego Instytutu Rozwoju Biznesu. Autoryzowany użytkownik Leadership Developmental Framework, certyfikowany coach Focus Energy Balance Indicator (FEBI). Autor książki poświęconej uważności: „Skup się! Trening mindfulness dla zestresowanych menedżerów.”
Absolwentka kryminologii na Uniwersytecie Warszawskim, a po odnalezieniu swojej drogi, kadr i płac oraz zarządzania zasobami ludzkimi dla managerów personalnych na Akademii Leona Koźmińskiego. Od 2011 roku związana z francuską firmą Cheque Dejeuner, która w 2014 roku po połączeniu z polską firmą Bonus Systems Polska S.A. tworzy firmę Up Bonus.
Absolwent studiów MBA na uczelni Łazarskiego oraz Wyższej Szkoły Biznesu– National Louis University. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte zarówno w polskich jak i międzynarodowych firmach: BELOS-PLP S.A., WITEX SUPER LOCK, Emergency Freight International Ltd., a od 2008 roku związany z firmą Bonus Systems Polska S.A, która w 2014 roku jako Up Bonus dołączyła do międzynarodowej grupy UP.
Psycholog Pracy i Stresu. Specjalista ds. ZZL. Trener i coach. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie polskiej implementacji kilku wiodących europejskich i amerykańskich narzędzi psychometrycznych, jako konsultant certyfikujący oraz menadżer odpowiedzialny za adaptację oraz realizację strategii marketingowej i sprzedażowej. Ukończyła liczne szkolenia z tego zakresu, w tym dwupoziomowe szkolenie akredytacyjne wg standardów EFPA w Wlk. Brytanii.


Masz pytanie?
Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję