JAK INWESTOWAĆ W TALENTY A NIE TYLKO W UTALENTOWANYCH LUDZI

Mimo, że firmy prześcigają się inwestycjami „na ludzi” (wynagrodzenia, benefity, szkolenia, specjalne programy talentowe itd. itp.) przełożenie na wyniki zaangażowania a w rezultacie na wyniki biznesowe jest marne. Takie czasy? Takie pokolenie? … Czy takie zarządzanie? Młode pokolenie nie kupuje marchewki i nie boi się kija – a będzie (na szczęście!) jeszcze „gorzej”. Doświadczeni menadżerowie tracąc „plastyczność” dopasowywania się do modeli kompetencyjnych, tracą pewność siebie. Tymczasem FB, Google czy BMW mają świetnie a będą się mieć jeszcze lepiej. Co robią inaczej?
Co by było, gdybyśmy skupili się na tym, w czym ludzie są mocni a nie słabi?

W programie warsztatu:
•    Talenty i mocne strony wg Gallupa
•    Zapoznanie się z własnym profilem talentowym StrengthsFinder*
•    Menadżer też człowiek – talenty a przywództwo, zespół i wyniki
•    Zarządzanie przez pryzmat talentów
•    Przywództwo autentyczne a modele kompetencji
•    Dlaczego ciągle nie lubimy feedbacku
•    Co dobrego (?) wynika z porównywania się
•    Rekrutacja – najważniejszy dział HR

*dla uczestników badanie StrengthsFinder® w prezencie

Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z