JAK PROGRAMY ZAANGAŻOWANIA MOGĄ PODNIEŚĆ REZULTATY FIRMY ORAZ WESPRZEĆ TRANSFORMACJĘ KULTUROWĄ – CASE STUDY PWC

Zaangażowanie jest potężnym narzędziem, które umożliwia organizacjom budowanie lojalności wśród pracowników oraz generowanie większych rezultatów biznesowych. Czy programy zaangażowania mogą jednak przyczynić się do długotrwałej transformacji kulturowej organizacji?
Jak światowy kryzys zaangażowania pracowników, opisywany przez różne organizację zajmujące się tym zagadnieniem, wpływa na wyniki badań zaangażowania w naszej firmie?
Zapraszamy na case study nt. działań firmy w obszarze zaangażowania pracowników w PwC. Pokażemy jak można zwiększyć zaangażowanie o 15% w 2 lata i jaki to miało wpływ na wyniki zespołów. Opowiemy o czynnikach sukcesu programów zaangażowania, roli HR, roli liderów, współpracy z innymi jednostkami organizacji w tym zakresie, a także o lessons learnt z casu i innych programach, które nie zawsze zakończyły się sukcesem. Opowiemy też o naszych próbach wsparcia transformacji kulturowej firmy ze wsparciem programów zaangażowania – o wyzwaniach w tym obszarze i poszukiwaniu synergii. A także o wpływie światowych trendów w obszarze zaangażowania na PwC.
    

Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z