MOBILNY, ELASTYCZNY I ZAWSZE DOSTĘPNY – JAKI TO HROWIEC? WIRTUALNY! NOWY WYMIAR OBSŁUGI PRACOWNIKA

9 maja 2017, g: 12:25 - 12:45, sala E - SHOWROOM TECHNOLOGICZNY

Millenialsi, przedstawiciele pokolenia Z i Y – HRowcy szukają rozwiązań by zaspokoić potrzeby każdego z tych pokoleń. To co wszyscy pracownicy dużych firm mają wspólnego, to ogromna mobilność, często chęć pracy zdalnej i wykonywanie masy czynności przy użyciu smartfona. Dzisiejszy pracownik to biznesowy nomada, który jest tam, gdzie akurat jest potrzebny, a nie tam, gdzie stoi jego biurko. Każdy oczekuje by urządzenia i aplikacje, z których korzysta były szybkie i intuicyjne. Nie ma już czasu na czytanie instrukcji i tutoriale, wszystko musi być „one click away”. Jak usprawnić obsługę pracowników z takimi oczekiwaniami opowie Katarzyna Jaśniewicz, manager produktu Teta HR i Teta ME Unit4 Polska.

Prowadzący

Partnerzy

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z