OD SENSU DO ZAANGAŻOWANIA – O KOMUNIKACJI, KTÓRA BUDUJE RELACJE W FIRMIE

Firmy chcą zatrudniać zaangażowanych pracowników, którzy z radością wykonują swoją pracę. Znają misję firmy, jej wartości  - sens jej działalności. Sens działalności  firmy musi być zrozumiały. Zrozumiałe tez muszą być zadania pracownika i z kolei jego rola w realizowaniu sensu firmy. Rola komunikacji w tym kontekście wydaje się istotna, o ile nie zasadnicza. Jak zatem prowadzić skuteczną komunikację w firmie – tak aby obie strony się usłyszały  i chciały dążyć w tym samym kierunku -  razem? Czy otwarta komunikacja oparta na empatii – gdzie  obie strony się słuchają, operują faktami, mówią jasno o swoich potrzebach może pomóc  w budowaniu silnego zespołu zmotywowanych pracowników, którzy widzą sens w swojej codziennej  pracy? Czy jesteśmy już otwarci na taki sposób komunikacji?

W panelu udział wezmą: 
Barbara Sissons -  dyrektor finansowy, Kinnarps Polska
Agata Rundo - Manager Change Management, Communications, HR, Accenture 
Maciej Pawłowski - Chief Evangelist w eEngine Software House 
Panel poprowadzi: Joanna Nowocień - trener komunikacji opartej na empatii.


Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z