PORAŻKI SĄ W MODZIE - EMOCJE (JESZCZE) NIE. CZYLI O RADZENIU SOBIE Z EMOCJAMI I PORAŻKAMI W BIZNESIE.

Jeśli chcemy zaangażowanych, innowacyjnych i odważnych pracowników, to potrzebujemy stworzyć kulturę, w której jest prawdziwe przyzwolenie na popełnianie błędów. Oznacza to, że potrzeba nam ludzi, zespoły i liderów, którzy potrafią odnosić porażki i po nich mądrze się podnosić. To będzie wystąpienie o tym, o czym niełatwo w biznesie rozmawiać. Będzie więc o:
• emocjach, które towarzyszą trudnościom i choć nie lubimy tego przyznawać, kierują naszym myśleniem i zachowaniem
• zachowaniach, po które sięgamy w obliczu porażki, a które powodują blokadę tego, za czym tęsknią organizacje
• filarach, na których można zbudować autentyczną siłę płynącą z potknięć, błędów i porażek, żeby faktycznie móc powiedzieć: „co nas nie zabije, to nas wzmocni"


Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z