Artur Miernik

Artur Miernik

Doświadczony dyrektor HR, z dużym doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i obsługą klienta, pasjonat rozwijania kompetencji menedżerskich

O prelegencie

Doświadczony Dyrektor HR (10 letnia praktyka), z dużym doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta (13 lat), pasjonat rozwijania kompetencji managerskich, zawsze skupiony na wyniku businessowym Klienta, Znakomicie zarządzający zespołami ludzkimi od 20 lat(doświadczenie w zarządzaniu zespołami do 300 osób), innowacyjnie i efektywnie budujący procesy HR łączące świat zasobów ludzkich ze strategią businessową, Posiadający doświadczenie w pracy jako konsultant na terenie Europy i poza nią (Polska, Ukraina, Rosja, Litwa, Włochy oraz Indie). Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu programów HR wspierających osiąganie celów businessowych (np.: strategia HR dla firm takich jak: Bank 35 tyś pracowników; firma zajmująca się sprzedażą detaliczna 9 tyś pracowników; spółka mediowo - e-commerce 1,5 tyś pracowników), strategia wsparcia sprzedaży (fundusz inwestycyjny) czy strategia zarządzania talentami (program globalny dla Banku, oraz program lokalny na rynek Polski). Dzięki dużemu doświadczeniu na wielu rynkach, posiada doskonałą umiejętność rozumienia różnic kulturowych. Kluczowe osiągnięcia: zbudowanie i koordynowania globalnego programu talentowego dla międzynarodowego banku (2 lata), wsparcie oraz zarządzanie częścią procesów zmian kultury organizacyjnej w największym banku na terenie CEE na stanowisku Dyrektor HR (6 lat), współodpowiedzialny za połączenie dwóch Banków na rynku Polskim,  Dyrektor HR 2013, Lider HR 2013, Employer Branding Stars 2014, Employer Branding Excellence Awards 2014 – znakomita strategia EB, Srebrna nagroda SAP w CEE za wdrożenie systemu. Z zespołów, którymi kierował wywodzi się 13 dyrektorów HR w Polsce.


Wystąpienia

Z