Maksymilian Pawłowski

Maksymilian Pawłowski

Menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Leroy Merlin Polska

O prelegencie

dr Maksymilian Pawłowski posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz marketingu, które zdobywał w spółkach giełdowych oraz międzynarodowych koncernach. Uczestniczył w licznych projektach związanych z tworzeniem oraz wdrożeniem strategii z zakresu marketingu, komunikacji zewnętrznej (PR/IR) oraz wewnętrznej, między innymi dla takich firm jak Orbis, Scania, FujiFilm oraz DTZ. Obecnie pełni funkcję Menedżera ds. komunikacji korporacyjnej w Leroy Merlin Polska oraz Rzecznika Prasowego odpowiadając za kształtowanie i realizację strategii w tym obszarze. Maksymilian jest autorem licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu, employer brandingu, relacji inwestorskich, public i media relations oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w komunikacji korporacyjnej. Posiada doktorat w dziedzinie ekonomii Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz tytuł MBA z zakresu komunikacji korporacyjnej i technologii informacyjnych Uniwersytetu Erasmusa w Rotterdamie.

Wystąpienia

Z