Marta Bryła-Gozdyra

Marta Bryła-Gozdyra

Dyrektor zarządzająca, Everbe

O prelegencie

Posiada blisko 20-letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach   w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą   i obsługą klienta.
Doświadczony konsultant ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji, certyfikowany coach oraz wieloletni wykładowca akademicki psychologii zachowań konsumentów oraz strategii marki. Badaniami, projektowaniem oraz zarządzaniem doświadczeniami klientów oraz jego wpływem na lojalność  w teorii i praktyce zajmuje się od blisko 14 lat. Jej uwagę zajmuje zwiększanie efektywności przedsiębiorstwa przez koncentrację na człowieku i budowę proklienckich kultur organizacyjnych, szczególnie w kontekście wpływu zadowolenia pracowników na zadowolenie i lojalność klientów. Założycielka i dyrektor zarządzającą w EVERBE oraz członek kapituły Firmy Przyjaznej Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzi.  Autorka wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience, employee experience, obsługi klienta oraz kultury organizacyjnej. Jej publikace można spotkać w „Marketingu w praktyce“, „Nowej sprzedaży“ i innych. Współpracuje z firmami różnej wielkości zarówno w sektorze B2B,  jak i B2C, między innymi: IKEA, Netia, mBank, Orlen, Pracuj, PKO Ubezpieczenia, Santander BZ WBK, PMI, Pracuj, Generali, Media Markt Saturn Polska, Szynaka Meble -WFM, PPG, Roche, Innology, UPC i innymi. Absolwentka zarządzania biznesem, psychologii organizacji oraz psychologii zachowań konsumenckich.

Wystąpienia