Jak „zdalnie” budujemy zaangażowanie liderów w Groupon SSC
Praktycznie o nietypowych warsztatach, dzięki którym udaje nam się utrzymać zaangażowanie liderów i wymianę doświadczeń „zdalnie”. Jak stworzyliśmy przestrzeń do wzajemnego uczenia się. Jak zadbaliśmy o buy-in dla tej inicjatywy pośród liderów. Jakie potrzeby zaadresowaliśmy do tej pory. Jak mierzymy efektywność tego rozwiązania.
Opowiemy o nietypowym warsztacie realizowanym w 100% przez menedżerów dla menedżerów - jednym z wielu rozwiązań, dzięki którym udaje nam się utrzymać zaangażowanie liderów i realizować proces dzielenia się dobrymi praktykami z obszaru zarządzania, w zmiennej rzeczywistości SSC, i to pomimo trudnej izolacji społecznej spowodowanej pandemią. O tym (tylko teoretycznie prostym) pomyśle opowiemy z perspektywy HR (Kamila Głodek) i biznesu (Tomasz Kostrzębski).
Krok po kroku przedstawimy:
- profil i wyzwania lidera SSC,
- narodziny i ewolucję konceptu („przed” i „po” wejściu trybu pracy z domu),
- proces planowania i strukturę warsztatów,
- jak zadbaliśmy o buy-in dla tej inicjatywy pośród liderów,
- jakie potrzeby zaadresowaliśmy do tej pory,
- jak mierzymy efektywność tego rozwiązania (dane, dane!) i skąd wiemy, że to działa,
- nasze refleksje i „learningi” na przyszłość.
Uzupełnimy opowieść o kilka innych praktycznych narzędzi, które stosujemy w ramach programu rozwoju naszych liderów w SSC.