Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Konrad Bajor

Wiceprezes zarządu firmy doradczej Nova Praxis, której równocześnie jest współzałożycielem.

Doświadczony manager, konsultant, doradca członków zarządów i dyrektorów w wielu firmach w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i okołoprodukcyjnych. Posiada doświadczenie w realizacji projektów doradczych w branżach: bankowość i finanse, sektor zamówień publicznych, ubezpieczenia, sektor telekomunikacji, e-commerce, handel i dystrybucja, FMCG, produkcja, jednostki medyczne. Specjalizuje się w analizie i pomiarze procesów biznesowych. Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Inżynierię Komputerową na Politechnice Krakowskiej.

 

Tytuł prelekcji

ROBOTY JUŻ ZASTĄPIĄ PRACOWNIKÓW W BIURZE – JAK HR MA SIĘ DO TEGO PRZYGOTOWAĆ?

Prezentacja skierowana jest dla managerów HR, którym stawiane są nowe wyzwania – zwiększenie efektywności posiadanych zasobów, a równocześnie coraz częściej mówi się o wdrożeniu robotów mają zastąpić pracowników. Panika i niepewność udziela się w wielu firmach kojarząc się z redukcjami kosztów i zmianami organizacyjnymi. Niejednokrotnie wdrożenie jakichkolwiek zmian w firmie wiąże się z dużym oporem pracowników, a tu wkraczają automaty, roboty więc opór jest tym duży. Warto więc poznać silne słabe strony nowego „wroga” i dowiedzieć się jak HR ma się przygotować do postępującej robotyzacji czynności w biurze i innych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa.
W naszej prezentacji uczestnicy dowiedzą się:

  • Od czego zacząć proces usprawnienia firmy jeśli sprawdzone metody nie działają, czy roboty są dobrym rozwiązaniem?
  • Czy można przedstawić temat robotów w biurze w pozytywnym świetle?
  • Jakie czynności roboty mogą wykonywać, a jakich jeszcze nie potrafią?
  • Co trzeba zmienić w modelu pracy, aby wdrożyć mechanizmy automatyzacji i „zrekrutować” roboty w biurze?
  • Rola HR w postępującej robotyzacji – jak się do tego przygotować?

Przebadaliśmy blisko 900 tys. godzin pracy, przeanalizowaliśmy ok. 1 000 procesów, zwiększyliśmy efektywność ponad 13,5 tys. osobodni/rok. Mając taką ilość informacji możemy precyzyjnie wskazać jakie czynności, na dziś, da się zautomatyzować.


14 maja 2018
poniedziałek 14:40-15:20
SALA C