Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Edyta Paul

Change Pilot w REHAU Polska, międzynarodowej firmie produkcyjnej

Inicjuje i koordynuje projekty, związane z zarządzaniem zmianą, tworzeniem i wdrażaniem innowacji, nowych produktów i usług wewnątrz organizacji oraz w firmach partnerów. Wykorzystuje narzędzia Design Thinking. Lean StartUp, Agile i Systematic Inventive Thinking przy wielu projektach. Certyfikowany trener FRIS, trener zarządzania zmianą, moderator i praktyk Design Thinking. Chętnie dzieli się doświadczeniami na blogu www.edytapaul.com

 

Tytuł prelekcji

DESIGN THINKING – MODNY CZY PRZYDATNY? JAK BUDOWAĆ KULTURĘ INNOWACJI W FIRMIE - HISTORIE PORAŻEK I SUKCESÓW

Liderzy w korporacjach często mówią o tworzeniu „kultury innowacji” w swoich firmach – ale czasem wygląda to wyłącznie na naśladowanie trendów i mody. Zamiast „kultury innowacji”, powstaje wówczas „teatr innowacji”: pokoje do pracy kreatywnej, zawieszone karteczkami post-it i wypełnione kolorowymi mazakami i wycinankami. Uroczyście otwierane „laboratoria” innowacji czy organizowane nagminnie wśród pracowników „elevator pitch” oraz różne formy działania w start up’owym stylu. Dni Innowacji, Tygodnie Kreatywności. Po wprowadzeniu tych wszystkich praktyk kierownictwo wciąż jest sfrustrowane brakiem wyników. Mają przecież wszystkie świetne narzędzia innowacyjne w swojej działalności. Brakuje tylko innowacji. Kultura innowacji nie jest jakimś mitycznym zjawiskiem, spływającym na ludzi w firmie zaraz po tym, jak stworzymy im kreatywną przestrzeń i zorganizujemy warsztaty design thinking. Przyjęcie nowych narzędzi innowacyjnych nie pomoże firmie, jeśli jej zespół nadal będzie trzymał się tradycyjnych praktyk zarządzania. Co przeszkadza a co pomaga w tworzeniu kultury innowacji w firmach? Dlaczego Design Thinking nie jest lekiem na całe zło? Czy kultura innowacji ma w ogóle jakiś sens? O tym na kilku przykładach firm działających na polskim rynku opowie Edyta Paul.


15 maja 2018
wtorek 9:00-9:40
SALA C

Strona internetowa

www.edytapaul.com