Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Renata Sienkiewicz

HRD MIESZKO SA

Dołączyła do MIESZKO w lutym 2016 roku. Jest doświadczonym praktykiem HR. Specjalizuje się w rozwoju przywództwa, podnoszeniu efektywności organizacji oraz Liderów, zarządzaniu zmianą, budowaniu zaangażowania, a także w projektach rozwijania i zarządzania talentami.
Karierę w biznesie rozpoczęła w 1998 roku, zostając HR Managerem w międzynarodowej firmie z sektora FMCG, Warner Lambert. Od 2000 roku kontynuowała rozwój zawodowy w światowym koncernie farmaceutycznym AstraZeneca, gdzie przez 7 lat była Dyrektorem Personalnym, odpowiedzialnym między innymi za sprawny proces integracji obu firm na rynku polskim.
W latach 2008-2015 zajęła się konsultingiem strategicznym i HRowym, odpowiadając za obszar Rozwoju Liderów, Talentów oraz Przywództwa w organizacjach regionie Europy Środkowo-Wschodnie w firmach AON HEWITT oraz ACCORD GROUP. W tym czasie prowadziła szereg projektów z zakresu oceny kompetencji kadry kierowniczej, efektywności organizacyjnej, zarządzania zmianą i budowania zaangażowania zespołów dla międzynarodowych korporacji, spółek Skarbu Państwa, a także lokalnego biznesu w Polsce.
Jest absolwentką Instytutu Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła także podyplomowe studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na wydziale Psychologii, a tytuł MBA zdobyła w Akademii Leona Koźmińskiego.

 

Tytuł prelekcji

REORGANIZACJA W FIRMIE NIE MUSI BYĆ KATASTROFĄ – WSPÓŁPRACA, KOMUNIKACJA I PRZEMYŚLANE DECYZJE JAKO FUNDAMENTY EFEKTYWNEGO PROCESU LIKWIDACJI JEDNEGO Z ZAKŁADÓW W GRUPIE KAPITAŁOWEJ

Likwidacja Zakładu pracy zawsze jest trudnym procesem, zarówno dla tych, których ona dotyczy, ale także dla tych, którzy pozostają w firmie. Od chwili, gdy decyzja staje się nieodwołalna, należy zacząć precyzyjnie działać. Przemyślany plan postępowania, otwarta komunikacja z Pracownikami oraz zaangażowanie Partnera Społecznego oto filary, na którym budowaliśmy naszą strategię restrukturyzacji. Opowiemy jak w Mieszko SA podeszliśmy do tego trudnego zadania, z jakimi wyzwaniami przyszło nam się zmagać, jak i w jakim Zespole pracowaliśmy przez 10 miesięcy oraz jaki efekt końcowy uzyskaliśmy.


15 maja 2018
wtorek 11:00-11:40
SALA B